Sider

onsdag den 14. maj 2014

3 års fødelsedags indbydelse

Her er indbydelserne til vores drengs 3 års fødselsdag. Han er i øjeblikket vild med luftballoner så jeg tænkte at det måtte da være temaet for fødselsdagen.

Alle indbydelserne er forskellige, dog ud fra samme idé og skabelon. Et tryllekort, som jeg kalder dem hvor top og bund køre ud på same tid.

 
De er lavet i pap og papir, lidt ståltråd, dobbeltklæbende tape, et par pufs, samt et lille stykke plastik pose. Skyerne er faktisk også klistermærker, man kan få ark med 1 eller to store stykker labels, de er dog ret dyre, disse her er faktisk pakkelabels jeg bruger i mit firma (www.BlikfangsKostumer.dk) når jeg skal udskrive pakkelabels.
 
 
Her kan du se hvad jeg mener med tryllekort. Man hiver i toppen og så køre top og bund ud på samme tid. Der er ikke så meget plads at skrive på men hvis der skal stå mere i kortet kan det evt stå på bagsiden.
 
Her er en lille bid video af hvordan det ser ud når man trækker i kortet.
 
 

 
 
Man kunne også ha lavet luftballonerne til alm. fødselsdagsballoner eller drager med haler med små sløjfer på.
 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar